9.9.13

Hayat Bir Sırdır



“Life is a mystery, everyone must stand alone

I hear you call my name

and it feels like home

When you call my name it's like a little prayer

I'm down on my knees, I wanna take you there

in the midnight hour I can feel your power

just like a prayer you know I'll take you there”

 



Bu guzel ve epey olayli sarki izledigim bir dizi sayesinde aklima geldi. Madonna'nin en guzel sarkilarindan biri olan Like a Prayer ayni zamanda en cok coveri olan parcalardan. Sarkinin adini verdigi album Madonna'nin hala zevkle dinlenen sarkilarini icerir: 'Express Yourself, Dear Jessie, Cherish,...' gibi.
 
 
 


Sarkimiz her ne kadar 80'li yillarin sonundaki olayli klibi ile Madonna'nin Hiristiyanliktan aforozuna yol acmis olsada oldukca manali sozlere sahip. Pekcok coverini dinlemis olmama ragmen sanirim ben bu sarkiyi tok bir erkek sesinden biraz daha yavas bir alt yapi ve yavas bir vokalle tercih ediyorum. Happy Endings dizisindeki halini bu yuzden cok sevdim sanirim. Darren Hayes coverini da oneriyorum. Bu sarkidaki saf ama guclu haykiris duyulabilmeli, clubber muziklerle kapatilmamali gibime geliyor.
 
 


Sanirim isin sirri bu kocaman ve zorlu dunyada sizin icin 'biri' nin oldugundan her seye ragmen emin olabilmekte. Bu sarki bana nedense en cok bunu dusunduruyor, her dinleyiste insana guc veren sozleri var. Tum acilara, dusmelere, desteksiz kalkmalara, buyumeye, uzakta olmaya inat sozler bunlar. Sarkinin sonuna dogru yukselen tempo da bir nevi her seyin iyi olacaginin habercisi. Amin.
 
 
 


Hiç yorum yok: